Skip to Content
VELO Logo L
VELO raam

Het werd een mooi plaatje

Het idee voor het logo (een knipoog naar vintage fietsplaatjes) kwam van Velo2800 zelf. Wij zorgden voor de piekfijne en praktische uitvoering. We leverden een beknopte huisstijlgids en extra grafische elementen. De branding werd meteen toegepast op de gevel van de winkel, zodat niemand er per ongeluk voorbij zou fietsen.

VELO shirt
VELO cadeaubon
VELO square 3

“Dankzij De Bemanning hebben we niet alleen een sterke huisstijl, maar ook een website die echt bij ons past. Ze dachten mee, durfden tegenduwen wanneer nodig, en hielpen ons stap voor stap groeien. De samenwerking? Altijd gesmeerd verlopen!”

Maarten Vanhove
Zaakvoerder Velo2800
VELO voorkant tekening
VELO voorkant

Een SEO-versnelling hoger met de website

Een website is voor een lokale handelaar een essentieel visitekaartje. Bij de opstart van de zaak kozen we bewust voor een eenvoudige one-pager zonder CMS. Maar dankzij de juiste strategie, sterke copy en een vlekkeloze technische uitvoering, zat de site meteen op kop in zoekrobots.

Vier jaar later was Velo2800 een gevestigde waarde, maar de concurrentie van grotere ketens en e-commerce nam toe. Tijd voor een strategische website-upgrade. We werkten samen met de klant aan nieuwe structuur en content, met genoeg invalswegen voor allerlei type bezoekers. De site draait nu op CraftCMS: makkelijk te onderhouden en klaar om mee te groeien met het aanbod, de services en actuele info.

VELO ipads

Klant en creatief bureau op de tandem

Dit is onze aanpak voor een lokale starter als Velo2800: we verkopen niet in één keer zo veel mogelijk, maar we volgen de groei van de zaak en versterken het merk stap voor stap. Dankzij een sterke conceptuele basis en een professionele look die vanaf de start vertrouwen wekt.

VELO card
VELO patroon fietsen