Skip to Content
KRKR Affiche
KRKR stickers

Iedereen moet zich welkom voelen

De Bemanning bedacht, ontwierp, illustreerde en animeerde het campagnebeeld met inclusieve personages. Met geanimeerde GIFs en video-advertenties hielden we ieders aandacht vast op sociale media of op de website.

Elke editie zorgen we er voor dat de affiche de subdoelgroepen aanspreekt en dat we de aparte elementen kunnen gebruiken voor specifieke advertenties voor: blinden met een liefde voor beeldhouwwerk, moeders met plastische peuters, tieners die gesteld zijn op terracotta, ...

Website zonder drempels

De Krokuskriebels website bundelt alle museum-activiteiten die je kunt bezoeken tijdens de krokusvakantie. De Bemanning zorgde voor handige filters en een snelle zoekfunctie die zelfs typfouten opvangt. Zo vindt elk gezin de perfecte activiteit. Activiteiten voor gezinnen met kinderen met een beperking waren vindbaar via de specifieke tags.

KRKR searchipad2
KRKR tags
KRKR searchipad

Activiteiten geboekt

We ontwierpen een bijlage bij ‘De Bond’-magazine met uitgelichte musea en activiteiten. We bedachten de spelletjes voor de kinderen en boden weetjes en inzichten voor het belang van een aangepast museumbezoek. Een krokusvakantieboekje dat lang voor en na Krokuskriebels kan rondslingeren in huis.

45809 a4 magazine mockup
KRKR magazine
KRKR campagnegids

Een ervaren gids voor de musea

Naast het brede publiek werken we ook voor de 99 musea. We nemen hen mee vanaf de voorinschrijvingen, langs het CMS invullen, via campagnemiddelen op maat tot bij een bezoekersenquête en analyse achteraf.

Zo maken we ook elke editie een campagnegids en een bundel op maat gemaakt beeldmateriaal. Met enkele tips kunnen de communicatiediensten zo hun eigen versies van de affiche maken, animaties posten of advertenties aanmaken: netjes en dynamisch in de Krokuskriebels campagnestijl.